Oferty Pracy2018-06-21T10:44:30+00:00

Oferty Pracy

Kliknij na wybrane stanowisko, aby wyświetlić szczegóły.

REFERENT Działu ds. Pracowniczych (kadry i płace)2021-04-16T13:21:39+00:00

Do naszego zespołu w Dziale ds. Pracowniczych, szukamy odpowiedzialnej, sumiennej osoby na stanowisko:

REFERENT Działu ds. Pracowniczych (kadry i płace)

Zakres obowiązków:

  • Obsługa kadrowo-płacowa pracowników etatowych oraz zleceniobiorców,
  • Kompletowanie dokumentów potrzebnych do zawarcia umów o pracę oraz umów zleceń,
  • Sporządzanie umów o pracę, umów zleceń,
  • Naliczanie wynagrodzeń oraz prowadzenie pozostałych rozliczeń pracowniczych,
  • Prowadzenie ewidencji i rozliczeń absencji chorobowych,
  • Sporządzanie deklaracji ZUS, podatkowych, statystycznych, PFRON,
  • Prowadzenie ewidencji czasu pracy,
  • Prowadzenie akt osobowych pracowników,

Wymagania:

  • Minimum 2-lata doświadczenia na podobnym stanowisku,
  • Minimum wykształcenie średnie, preferowane wykształcenie wyższe ekonomiczne, z zakresu    finansów, kadr, płac,
  • Znajomość bieżących przepisów z zakresu prawa pracy, ubezpieczeń społecznych, PDOF, PFRON,
  • Praktyczna znajomość programu Płatnik,
  • Bardzo dobra umiejętność obsługi komputera, w tym pakietu MS Office,
  • Umiejętność pracy w zespole,

Oferujemy:

  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
  • Możliwość podnoszenia kwalifikacji zawodowych i zdobywania doświadczenia
  • Atmosfera pracy oparta na bezpośrednich relacjach,
  • Niezbędne narzędzia pracy.

Wszystkich zainteresowanych prosimy o przysłanie CV na adres e-mail kadry@szoz.pl  lub pocztą na adres szpitala.

 

 

 

Prosimy również o dopisanie w swojej aplikacji następującej klauzuli:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).

Dziękujemy za wszystkie nadesłane aplikacje. Jednocześnie informujemy, iż kontaktujemy się tylko z wybranymi osobami.

Główny księgowy2021-04-09T21:19:20+00:00

Dyrektor Specjalistycznego Zespołu Opieki Zdrowotnej nad Matką i Dzieckiem w Poznaniu poszukuje kandydata na  stanowisko: Główny Księgowy

Miejsce wykonywania pracy: Specjalistyczny Zespół Opieki Zdrowotnej nad Matką i Dzieckiem w Poznaniu, ul. Krysiewicza 7/8, 61–825 Poznań

Wymiar etatu: pełny etat

Rodzaj umowy: umowa o pracę

  1. Określenie wymagań związanych ze stanowiskiem głównego księgowego.

Wymagania niezbędne:

1) ma obywatelstwo państwa członkowskiego Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej

lub państwa członkowskiego Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) –

strony umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym, chyba że odrębne ustawy

uzależniają zatrudnienie w jednostce sektora finansów publicznych od posiadania obywatelstwa

polskiego;

2) ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych;

3) nie była prawomocnie skazana za przestępstwo przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi

gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu

terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwo skarbowe;

4) posiada znajomość języka polskiego w mowie i piśmie w zakresie koniecznym do wykonywania

obowiązków głównego księgowego;

5) spełnia jeden z poniższych warunków:

  1. a) ukończyła ekonomiczne jednolite studia magisterskie, ekonomiczne wyższe studia

zawodowe, uzupełniające ekonomiczne studia magisterskie lub ekonomiczne studia

podyplomowe i posiada co najmniej 3-letnią praktykę w księgowości,

  1. b) ukończyła średnią, policealną lub pomaturalną szkołę ekonomiczną i posiada co najmniej

6-letnią praktykę w księgowości;

Preferowani będą kandydaci, którzy ukończyli studia wyższe lub podyplomowe w dziedzinie finanse, rachunkowość lub prawo podatkowe.

Wymagania dodatkowe:

  1. Znajomość zasad księgowości.
  2. Znajomość przepisów z zakresu ustawy o finansach publicznych, ustawy o rachunkowości, prawa o zamówieniach publicznych, ustawy o działalności leczniczej, przepisów dotyczących podatków, ubezpieczeń społecznych oraz prawa pracy.
  1. Biegła obsługa komputera w tym znajomość programów WORD, EXCEL.
  2. Umiejętność interpretowania przepisów.
  3. Znajomość obsługi programów komputerowych, w tym finansowo-księgowych (mile widziana umiejętność obsługi programu księgowego Infomedica).
  1. Znajomość rozliczania projektów unijnych.
  2. Umiejętność pracy w zespole.
  3. Dyspozycyjność, rzetelność, odpowiedzialność, samodzielność.

II. Wymagane dokumenty:

  1. List motywacyjny, CV.
  2. Kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje zawodowe.
  3. Kserokopie świadectw pracy.
  4. Oświadczenie kandydata o niekaralności za przestępstwa umyślne a także zakazem pełnienia funkcji kierowniczych związanych z dysponowaniem środkami publicznymi zgodnie z art. 31 ust.1 pkt 4 ustawy z dnia 17 grudnia 2004r. o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych (załącznik nr 1).
  5. Oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych (załącznik nr 2).
  6. Oświadczenie kandydata o wyrażaniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacyjnego zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).

Kandydaci mogą także składać inne dokumenty, w szczególności potwierdzające ich kwalifikacje i umiejętności.

 

III. Termin i miejsce składania dokumentów.

  1. Termin: do 20.04.2021r.
  2. Sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych: osobiście w Sekretariacie Dyrekcji SZOZ nad Matką i Dzieckiem, Krysiewicza 7/8, 61–825 Poznań, (bud. D, pokój D7), w zamkniętych kopertach z dopiskiem „Stanowisko głównego księgowego”.
  3. O terminie i miejscu przeprowadzenia rozmowy kandydaci zostaną powiadomieni telefonicznie.

Załączniki:

Załącznik nr 1 do ogłoszenia

Załącznik nr 2 do ogłoszenia

Załącznik nr 3 do ogłoszenia

Inspektor ds. księgowości2021-04-19T11:23:32+00:00
  • Data publikacji: 2021-04-06 09:08:45

Od kandydata oczekujmy:

  • wyższego lub średniego albo podyplomowego wykształcenia w zakresie rachunkowości i finansów,
  • doświadczenia w prowadzeniu pełnej księgowości podmiotów gospodarczych,
  • znajomości przepisów prawnych i praktycznej wiedzy w dziedzinie rachunkowości i podatków,
  • umiejętności obsługi programów księgowych,

Mile widziana praktyka w księgowości samodzielnych publicznych zakładów opieki zdrowotnej.

Wszystkich zainteresowanych prosimy o przysłanie CV na adres e-mail kadry@szoz.pl. 

Dziękujemy za wszystkie nadesłane aplikacje. Jednocześnie informujemy, iż kontaktujemy się tylko z wybranymi osobami.

Dodane przez: Administrator

Ostatnia aktualizacja wpisu: 19 kwietnia 2021 o godzinie 11:23

1. Specjalista Kardiolog Dziecięcy do pracy w Poradni Kardiologii Dziecięcej
2. Endokrynolog do pracy w Poradni Endokrynologicznej
3. Pulmonolog Dziecięcy do pracy w Poradni Chorób płuc i Gruźlicy
2021-04-19T12:05:51+00:00
  • Data publikacji: 2021-03-30 14:05:56

Osoby zainteresowane prosimy o składanie swojej oferty zawierającej CV oraz list motywacyjny wraz z następującą klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych
osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)”  osobiście w Sekretariacie Dyrektora Naczelnego (budynek D pokój nr7) lub przesłanie pocztą na adres:

SZOZnMiD w Poznaniu
ul. B. Krysiewicza 7/8
61-825 Poznań

z dopiskiem „OFERTA PRACY”. Kontakt telefoniczny, wyjaśnienia, pytania –
tel. 618 506 244 lub tel./fax. 618 529 806 e-mail: sekretariat@szoz.pl.

Informujemy, że nadesłanych ofert nie zwracamy i skontaktujemy się tylko z wybranymi osobami.

Dodane przez: Rzecznik Prasowy

Ostatnia aktualizacja wpisu: 19 kwietnia 2021 o godzinie 12:05

Anestezjolog2020-10-13T13:01:37+00:00
  • Data publikacji: 2020-10-13 13:00:13

Wymagania:

  • Specjalista anestezjolog
  • rezydent anestezjologii po II roku stażu specjalizacyjnego

Osoby zainteresowane prosimy o składanie swojej oferty zawierającej CV oraz list motywacyjny wraz z następującą klauzulą „wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych z dnia 29 sierpnia 1997 (Dz. U. Nr 133, poz. 883 z późn. zm.)” osobiście w Sekretariacie Dyrektora Naczelnego (budynek D pokój nr7) lub przesłanie pocztą na adres:

SZOZnMiD w Poznaniu
ul. B. Krysiewicza 7/8
61-825 Poznań

z dopiskiem „OFERTA PRACY”. Kontakt telefoniczny, wyjaśnienia, pytania –
tel. 618 506 244 lub tel./fax. 618 529 806 e-mail: sekretariat@szoz.pl.

Informujemy, że nadesłanych ofert nie zwracamy i skontaktujemy się tylko z wybranymi osobami.

Dodane przez: Rzecznik Prasowy

Ostatnia aktualizacja wpisu: 13 października 2020 o godzinie 13:01

Kardiolog dziecięcy lub kardiolog po specjalizacji z pediatrii lub pediatra w trakcie specjalizacji z kardiologii dziecięcej2019-10-30T09:51:48+00:00

Specjalistyczny Zespół Opieki Zdrowotnej nad Matką i Dzieckiem w Poznaniu pilnie zatrudni lekarza specjalistę kardiologa dziecięcego, lub kardiologa po specjalizacji z pediatrii, lub pediatrę w trakcie specjalizacji z kardiologii dziecięcej do pracy w Zakładzie Elektrodiagnostyki i Fizjopatii Układu Krążenia w Szpitalu św. Józefa przy ulicy Krysiewicza w Poznaniu.

 

Kontakt telefoniczny, wyjaśnienia, pytania – tel. 618 506 244 lub tel./fax. 618 529 806, e-mail: sekretariat@szoz.pl

Specjalista chirurgii dziecięcej2019-10-30T09:44:58+00:00

Specjalistyczny Zespół Opieki Zdrowotnej nad Matką i Dzieckiem w Poznaniu pilnie zatrudni lekarza specjalistę chirurgii dziecięcej do pracy w oddziale lub lekarza chcącego rozpocząć lub kontynuować specjalizację w tym zakresie.

 

Kontakt telefoniczny, wyjaśnienia, pytania – tel. 618 506 244 lub tel./fax. 618 529 806, e-mail: sekretariat@szoz.pl

Pracownik Obsługi Technicznej- Konserwator w Dziale Technicznym2019-10-28T09:17:31+00:00

SZOZ nad Matką i Dzieckiem w Poznaniu z siedzibą przy ul. Krysiewicza 7/8 w Poznaniu zatrudni Pracownika Obsługi Technicznej- Konserwatora w Dziale Technicznym.

  1. Wymagania:
  • Wykształcenie min zawodowe techniczne ( instalator lub elektryk)
  • Doświadczenie w zakresie obsługi w/w instalacji instalacji elektrycznych wraz z agregatem prądotwórczym, instalacji wod- kan, cwu, co, wentylacji i klimatyzacji oraz mile widziane w zakresie instalacji gazów medycznych.
  • Sprawność manualna
  • Pożądane:
  • Świadectwo Kwalifikacyjne uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci na stanowisku eksploatacji urządzeń instalacji i sieci elektroenergetycznych do 1kV na stanowisku eksploatacji
  • Świadectwo Kwalifikacyjne urządzeń instalacji i sieci na stanowisku eksploatacji ( dotyczy sprężarek o mocy powyżej 20kW oraz instalacji sprężonego powietrza i gazów technicznych, a także aparatury kontrolno- pomiarowej oraz urządzeń i instalacji automatycznej regulacji do urządzeń i instalacji wymienionych powyżej
  1. Miejsce pracy: Szpitale Dziecięce Św. Józefa przy ul Krysiewicza 7/8 w Poznaniu oraz przy ul. Nowowiejskiego 56/58 w Poznaniu poraz Szpital Położniczo Ginekologiczny Św. Rodziny przy ul. Jarochowskiego 18 w Poznaniu
  2. Opis stanowiska pracy: Realizacja zadań związanych z utrzymaniem i poprawą stanu technicznego budynków, w tym: instalacji elektrycznych wraz z agregatem prądotwórczym, instalacji wod- kan, cwu, co, wentylacji i klimatyzacji, instalacji gazów medycznych oraz inne drobne naprawy.

Wszystkich zainteresowanych prosimy o przysyłanie CV oraz krótkiego listu na adres mailowy  beata.jarmolinska@szoz.pl lub pocztą na adres szpitala (ul. Krysiewicza 7/8 , 61-825 Poznań) z dopiskiem: OFERTA PRACY pracownik do DT

Kierownik Bloku Operacyjnego2021-04-16T12:38:47+00:00
  • Data publikacji: 2019-05-20 14:18:35

Specjalistyczny Zespół Opieki Zdrowotnej nad Matką i Dzieckiem w Poznaniu zatrudni lekarza na stanowisko Kierownika Bloku Operacyjnego

Kandydaci powinni spełniać wymogi kwalifikacyjne zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 20 lipca 2011 roku w sprawie kwalifikacji wymaganych od pracowników na poszczególnych rodzajach stanowisk pracy w podmiotach leczniczych niebędących przedsiębiorcami (Dz. U. z 2011 r. Nr 151, poz. 896), tj.:

1) Posiadać tytuł zawodowy lekarza oraz tytuł specjalisty lub specjalisty II stopnia w dziedzinie medycyny zgodnej z profilem oddziału lub dziedziny pokrewnej
2) 8 lat stażu pracy w zawodzie.

Do zakresu obowiązków Kierownika Bloku Operacyjnego między innymi należy:

  • Przygotowanie i udostępnianie sal operacyjnych zespołom anestezjologicznym (lekarz anestezjolog, pielęgniarka anestezjologiczna) oraz zespołom operatorów (lekarze specjalności zabiegowych, pielęgniarki operacyjne) w celu przeprowadzenia zabiegów operacyjnych;
  • Udostępnianie wyposażenia sal operacyjnych, sprzętu ruchomego oraz wszystkich pozostałych środków i narzędzi zespołom anestezjologicznym i zespołom operatorów do przeprowadzania zabiegów operacyjnych;
  • Nadzorowania i kontroli zaopatrzenia bloku w sprzęt i aparaturę medyczną oraz materiały niezbędne do funkcjonowania bloku;
  • Organizowanie i nadzorowanie pracy podległego personelu;
  • Ustalanie kolejności oraz harmonogramu zabiegów operacyjnych;
  • Prowadzenia dokumentacji medycznej zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa;
  • Dbanie o utrzymanie w należytym stanie sprzętu medycznego oraz innego powierzonego sprzętu technicznego;
  • Prowadzenie racjonalnej i efektywnej gospodarki sprzętem, aparaturą i innymi środkami wykorzystywanymi do udzielania świadczeń dla potrzeb działalności kierowanego bloku, zgodnie z przyjętymi procedurami;
  • Terminowego przekazywania dokumentacji medycznej niezbędnej do prawidłowego rozliczania procedur medycznych w ramach kontraktu z Narodowym Funduszem Zdrowia;
  • Wnioskowania w sprawie zakupu nowego sprzętu, aparatury medycznej i materiałów medycznych niezbędnych do funkcjonowania bloku;
  • Wykonywania zadań z należytą starannością przy wykorzystaniu najlepszej wiedzy medycznej i nabytych kwalifikacji.

 

Oferujemy:

  • Możliwość podnoszenia kwalifikacji zawodowych i zdobywania doświadczenia
  • Atmosferę pracy opartą na bezpośrednich relacjach,
  • Niezbędne narzędzia pracy.

Wszystkich zainteresowanych prosimy o składanie podania o przyjęcie na Kierownika Bloku Operacyjnego oraz CV z danymi kontaktowymi (również adres email) w zamkniętej kopercie osobiście w Sekretariacie Dyrektora Naczelnego Budynek D I piętro lub pocztą na adres Szpitala 61 – 825 Poznań ul. Krysiewicza 7/8 do dnia 7 czerwca 2019 roku.

Dziękujemy za wszystkie nadesłane aplikacje. Jednocześnie informujemy, iż kontaktujemy się tylko z wybranymi osobami.

Prosimy o dopisanie w swojej aplikacji następującej klauzuli:

„Zgodnie z art. 6 ust.1 lit a ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016r. (Dz. U. UE L 119/1 z dnia 4 maja 2016r.) wyrażam zgodę na przetwarzania danych osobowych innych niż: imię, (imiona) i nazwisko; imiona rodziców; data urodzenia; miejsce zamieszkania (adres do korespondencji); wykształcenie; przebieg dotychczasowego zatrudnienia, zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb aktualnej i przyszłych procesów rekrutacji”

Dodane przez: Administrator

Ostatnia aktualizacja wpisu: 16 kwietnia 2021 o godzinie 12:38

1.Pielęgniarka
2. Ratownik medyczny
3. Opiekun medyczny
2021-04-16T13:32:59+00:00
  • Data publikacji: 2019-03-15 10:33:24

Zatrudnimy:

  • Pielęgniarki
  • Ratowników medycznych
  • Opiekunów medycznych

 

Forma zatrudnienia do uzgodnienia (umowa o pracę /kontrakt/umowa zlecenie).

Osoby zainteresowane prosimy o złożenie swojej oferty zawierającej CV oraz list motywacyjny wraz z następującą klauzulą „wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych z dnia 29 sierpnia 1997 (Dz. U. Nr 133, poz. 883 z późn. zm.)” osobiście w  Kancelarii (budynek D pokój nr 11) lub przesłanie pocztą na adres:

SZOZnMiD w Poznaniu
ul. B. Krysiewicza 7/8
61-825 Poznań

Kontakt telefoniczny, wyjaśnienia, pytania –  Naczelna Pielęgniarka
tel. 618 506 345  lub urszula.filipowska@szoz.pl

Treść oferty

Dodane przez: Administrator

Ostatnia aktualizacja wpisu: 16 kwietnia 2021 o godzinie 13:32

Lekarz medycyny- nocna i świąteczna opieka zdrowotna2018-07-23T12:52:44+00:00
  • Data publikacji: 2018-07-23 12:52:44

Osoby zainteresowane prosimy o składanie swojej oferty zawierającej CV oraz list motywacyjny wraz z następującą klauzulą „wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych z dnia 29 sierpnia 1997 (Dz. U. Nr 133, poz. 883 z późn. zm.)” osobiście w Sekretariacie Dyrektora Naczelnego (budynek D pokój nr7) lub przesłanie pocztą na adres:

SZOZnMiD w Poznaniu
ul. B. Krysiewicza 7/8
61-825 Poznań

z dopiskiem „OFERTA PRACY”. Kontakt telefoniczny, wyjaśnienia, pytania –
tel. 618 506 244 lub tel./fax. 618 529 806 e-mail: sekretariat@szoz.pl.

Informujemy, że nadesłanych ofert nie zwracamy i skontaktujemy się tylko z wybranymi osobami.

Dodane przez: Administrator

Ostatnia aktualizacja wpisu: 23 lipca 2018 o godzinie 12:52

Dodane przez: Administrator

Ostatnia aktualizacja wpisu: 21 czerwca 2018 o godzinie 10:44